Att krypa ner….

….. i sin sköna säng, när en sval vind blåser in genom rummet och man just kommit hem från en trevlig kräftskiva, då känns livet liksom bra!

Första arbetsveckan är till ända! Skönt att vara igång igen och vi haft en bra uppstart med nya och gamla elever. Väldigt trevligt när det inte är så många barn men mycket personal. Det uppstår härliga samtal och vi har tid! Tid att lyssna, tid att prata, tid att fråga, tid att leka, pyssla, läsa bra böcker och att lära känna varandra. Jag har kommit flera gamla elever närmare den här veckan än på hela förra året.

Jag älskar mitt jobb!

Jag älskar också mina jobbarkompisar! Fritidsgänget! En samling olika personligheter, mycket humor, mycket engagemang. Mycket hjärta! Jag är väldigt stolt över dom, över oss.

Fredagskvällen har bjudit på en mycket trevlig kräftskiva hos Fam. Forsberg. Vi käkade inte bara goda kräftor utan vi firade också Wilma som blir 15 år på söndag.

Med kräftor, Thailandsgänget och massa bra musik blir det inte tråkigt!

Tack Cissi och Foppa för en underbar kväll.

Wilma, grattis du fräkniga lilla troll på din födelsedag. ♥️

Lämna en kommentar