Resedagbok dag 5 del 2

Det blev så himla bra!! Det såg så bistert ut men blev så perfekt till slut. 

Solen bröt igenom och vi hittade en mindre pool bakom vårt hotell där blåsten inte nådde fram. Vi såg inte havet men det var varmt, skönt och vindstilla. Jag hatar blåst!!!

Hela dagen var vi vid poolen. Killarna hittade ett jättevattenland på hotellet brevid som sysselsatte dom i timmar. Själv nöjde jag mig med vår lilla kana. Det var skithögt tycker jag och jag hade sån ångest för att åka. Jag stod där uppe och velade länge och väl. Den turkiske badvakten ledsnade till slut, tittade bestämt på mig och sa: – Go now!! Please!! Så det fanns ingen återvändo, jag kastade mig ut och det var ganska kul faktiskt…

Nu på kvällen har vi ätit turkisk mat och sett en turkisk show. Ögonen går i kors och jag måste få sova! Tänk att man blir så trött av att bara vila! Inget nattsudd här inte! 

Imorgon väntas det mer regn och blåst. Hoppas meteorologer har lika fel som de hade idag! Håll tummarna!!

Ses imorgon, natti natt 

Lämna en kommentar